Siemenkuja 2, 00700 Helsinki
020 734 5210
Myynti kumppanuudet palvelutuotanto – Ediste-tuotteistaja

Tuet organisaatiotasi uuden palvelun käynnistyksessä ja kehität ratkaisumyynnin osaamista

Tuet organisaatiotasi uuden palvelun käynnistyksessä ja kehität ratkaisumyynnin osaamista

Myynti kumppanuudet palvelutuotanto – Ediste-tuotteistaja

Varmistat palveluidesi jatkuvan kehittymisen

Varmistat palveluidesi jatkuvan kehittymisen

Myynti kumppanuudet palvelutuotanto – Ediste-tuotteistaja

Kehität palvelu- ja asiakaskannattavuutta

Kehität palvelu- ja asiakaskannattavuutta

Myynti kumppanuudet palvelutuotanto – Ediste-tuotteistaja

Pidät palvelukehityksen riskit järkevinä

Pidät palvelukehityksen riskit järkevinä

Myynti kumppanuudet palvelutuotanto – Ediste-tuotteistaja

Autat asiakastasi johtamaan muutosta

Autat asiakastasi johtamaan muutosta

Myynti, kumppanuudet ja palvelutuotanto – Ediste-tuotteistaja™

Kun olet sorvannut palvelullesi törkeän lupauksen ja tuotteistanut sen myyntikuntoon, tarvitset pilottiasiakkaita. Autamme uuden palvelusi koemyynnissä, valmennamme myynnin iskuryhmäsi ja säädämme palvelutuotannon kuntoon

Ediste-tuotteistaja on työrukkasesi, joka käynnistää uuden palvelun toimitukset vauhdilla.

Harjoittelemme tuotteistamamme palvelun asiakaslähtöistä myyntiä. Kartoitamme asiakkaiden polttavat ongelmat. Opimme dollarisointia ja uuden hinnoittelumallin hyötylähtöistä ankkurointia. Sovellamme uusia oppeja nykyiseen myyntimalliisi.

Kuukausipalvelu sopii hyvin tilanteeseen, jossa paketoit ja kehität koko palvelutarjoomaasi tai -liiketoimintaasi laajasti (sisältäen esimerkiksi palvelustrategia, hinnoittelu, dollarisaatiot, tuotteistukset ja koko palvelumyynnin kehittäminen).

Ediste osallistuu pilotointiin ja myynnin kehittämiseen kiinteällä kuukausihinnalla. Palvelu perustuu säännöllisiin työpajoihin, joissa katselmoidaan Edisteen tuottamaa sisältöä, suunnitellaan seuraavien vaiheiden sisältöä ja valmennetaan myyjiä/asiantuntijoita.

Mihin kysymyksiin Ediste-tuotteistaja vastaa?

  • Miten testaat uuden tai päivitetyn palvelun houkuttelevuuden asiakaskunnassasi?
  • Miten pidät palvelukehityksen riskit pieninä?
  • Miten viet palvelusi myyntiin nopeasti?
  • Miten tuet omaa organisaatiotasi uuden palvelun toimituksessa?
  • Miten autat asiakastasi muuttamaan toimintatapojaan?
  • Miten varmistat palvelusi jatkuvan kehittymisen?
  • Miten todennat palvelullesi asetetut strategiset ja operatiiviset tavoitteet?
  • Miten kehität ratkaisumyynnin osaamista?

Miten hyödyt?

Työkalut asiakkaan saaman arvon tunnistamiseen, mittaamiseen ja kehittämiseen
Siiloja purkava malli, joka yhdistää
liiketoimintayksiköt ja kumppanit
yhteisen tavoitteen taakse
Muut kiireet eivät pysäytä
käynnistystä, kun vauhdittajana
on kokenut tuotteistaja
Rakennat uusia palvelumalleja ja
paketoit helposti myytäviä
keihäänkärkituotteita
Testaat palvelusi
houkuttelevuuden koemyynnillä
ja pilotoit pienellä riskillä
Saat monissa tuotteistushankkeissa
koeponnistetun mallin
palvelutuotannon käynnistämiseen

Palvelupaketit ja hinnat

Sparraus

  • Tuotteistusryhmän työskentelyn fasilitointi
  • Tuotteistushankkeen materiaalin katselmointi
  • Tuotteistuksen kehitysmallit ja esimerkit työn tueksi
  • 1 päivä/kk
  • Veroton hinta 2 450 €/kk

Tukea tuotteistukseen

  • Tuotteistuksen fasilitointi, työvälineet ja tuki
  • Tuotteistamistyö
    (esitykset, laskelmat,
    tarjouspohjat,
    hinnastot jne.)
  • 2 päivää/kk
  • Veroton hinta 3 450 €/kk

Tuotteistaja palveluna

  • Tuotteistamisen ja palvelukehityksen työrukkasesi
  • Kaikki tuotteistamisen työt, mallit ja sisällöt
  • Osallistuminen palvelutuotannon kehittämiseen
  • 4 päivää/kk
  • Veroton hinta 5 120 €/kk

Esimerkkejä toimitussisällöstä

  • Kysymyksiä ja vastauksia -dokumentit
  • Palvelun ostajan ja/tai myyjän pikaoppaat
  • Tarjous- ja sopimuspohjat ja palvelukuvaukset
  • Pilottiprojektin tulosten esittelymateriaali (asiakkaan päättäjille)
  • Tuotannon ja myynnin ohjeistus ja tarkistuslistat
  • Myynnin koulutusohjelma ja siihen liittyvät materiaalit

Kysymyksiä ja vastauksia

Mitä koemyynti sisältää?

Uusi tai uudistettu palvelusi kannattaa koeponnistaa ostajasi edessä. Koemyyntivaiheessa otamme käyttöön ratkaisumyynnin mallin, joka tukee palvelusi myyntiä. Tunnistamme potentiaaliset asiakkaat ja haemme myyntipuheeseen asiakkaasi tai asiakasehdokkaasi kommentit.

Millainen pilottiprojekti kannattaa käynnistää?

Suosituksemme on, että pilotoit projektia ennen kuin viilaat kaikki yksityiskohdat. Kun asiakkaasi vahvistanut lupauksesi pitävyyden ja palvelun hyödyt, kannattaa palvelutuotantoa laajentaa ja säätää detaljit kohdalleen. Jos pilotti ei tuota toivottua tulosta, että ole haaskannut resursseja.

Miksi palvelutuotanto kannattaisi käynnistää tuotteistajan kanssa?

Olemme tuotteistaneet ja käynnistäneet satoja palveluprosesseja. Avullamme vältät turhat virheet ja käynnistät palvelutuotantosi vauhdilla. Kasvatat parhaiden käytäntöjen avulla organisaatiosi osaamista ja kasvatat uutta liiketoimintaa vauhdilla.