Kun olet sorvannut palvelullesi törkeän lupauksen ja tuotteistanut sen myyntikuntoon, tarvitset pilottiasiakkaita. Autamme uuden palvelusi koemyynnissä, valmennamme myynnin iskuryhmäsi ja säädämme palvelutuotannon kuntoon
Ediste-tuotteistaja on työrukkasesi, joka käynnistää uuden palvelun toimitukset vauhdilla.
Harjoittelemme tuotteistamamme palvelun asiakaslähtöistä myyntiä. Kartoitamme asiakkaiden polttavat ongelmat. Opimme dollarisointia ja uuden hinnoittelumallin hyötylähtöistä ankkurointia. Sovellamme uusia oppeja nykyiseen myyntimalliisi.
Kuukausipalvelu sopii hyvin tilanteeseen, jossa paketoit ja kehität koko palvelutarjoomaasi tai -liiketoimintaasi laajasti (sisältäen esimerkiksi palvelustrategia, hinnoittelu, dollarisaatiot, tuotteistukset ja koko palvelumyynnin kehittäminen).
Ediste osallistuu pilotointiin ja myynnin kehittämiseen kiinteällä kuukausihinnalla. Palvelu perustuu säännöllisiin työpajoihin, joissa katselmoidaan Edisteen tuottamaa sisältöä, suunnitellaan seuraavien vaiheiden sisältöä ja valmennetaan myyjiä/asiantuntijoita.

Mihin kysymyksiin Ediste-tuotteistaja vastaa?
- Miten testaat uuden tai päivitetyn palvelun houkuttelevuuden asiakaskunnassasi?
- Miten pidät palvelukehityksen riskit pieninä?
- Miten viet palvelusi myyntiin nopeasti?
- Miten tuet omaa organisaatiotasi uuden palvelun toimituksessa?
- Miten autat asiakastasi muuttamaan toimintatapojaan?
- Miten varmistat palvelusi jatkuvan kehittymisen?
- Miten todennat palvelullesi asetetut strategiset ja operatiiviset tavoitteet?
- Miten kehität ratkaisumyynnin osaamista?
–
Miten hyödyt?
–
Palvelupaketit ja hinnat



–
Kysymyksiä ja vastauksia

Mitä koemyynti sisältää?
Uusi tai uudistettu palvelusi kannattaa koeponnistaa ostajasi edessä. Koemyyntivaiheessa otamme käyttöön ratkaisumyynnin mallin, joka tukee palvelusi myyntiä. Tunnistamme potentiaaliset asiakkaat ja haemme myyntipuheeseen asiakkaasi tai asiakasehdokkaasi kommentit.
Millainen pilottiprojekti kannattaa käynnistää?
Suosituksemme on, että pilotoit projektia ennen kuin viilaat kaikki yksityiskohdat. Kun asiakkaasi vahvistanut lupauksesi pitävyyden ja palvelun hyödyt, kannattaa palvelutuotantoa laajentaa ja säätää detaljit kohdalleen. Jos pilotti ei tuota toivottua tulosta, että ole haaskannut resursseja.
Miksi palvelutuotanto kannattaisi käynnistää tuotteistajan kanssa?
Olemme tuotteistaneet ja käynnistäneet satoja palveluprosesseja. Avullamme vältät turhat virheet ja käynnistät palvelutuotantosi vauhdilla. Kasvatat parhaiden käytäntöjen avulla organisaatiosi osaamista ja kasvatat uutta liiketoimintaa vauhdilla.