–
Palvelustrategia-koulutus

Mihin kysymyksiin vastaamme?
- Miten kirkastat kilpailuetusi?
- Mikä on kannattavin kohderyhmä palveluillesi?
- Miten varmistat, että palvelukehityksesi tekee oikeita asioita?
- Miten käännät perinteisen bisneksen kutistuvat katteet kasvuksi?
- Miten kasvatat asiakkuuksien arvoa ja tuottoa?
- Millaisista hyvistä ja huonoista palvelustrategiaesimerkeistä voit oppia?
–
Tuotteistuskoulutus

Mihin kysymyksiin vastaamme?
- Mitä tuotteistaminen tarkoittaa?
- Miten laadit palvelullesi törkeän lupauksen?
- Kuinka poistat ostajaa vaivaavan riskin tunteen?
- Mistä tuotteistusprojekti kannattaa aloittaa?
- Miten konkretisoit aineettoman palvelun?
- Miten laadit tarinan, joka tarttuu ja monistuu?
- Miten dollarisoit asiakkaasi hyödyt?
- Millaisia osia kuuluu onnistuneeseen tuotteistukseen?
–
Dollarisaatiokoulutus

Mihin kysymyksiin vastaamme?
- Miten tunnistat asiakkaasi ongelman arvon?
- Miksi asiakkaalle on tarjottava oikein dollarisoitu vertailukohta?
- Miten ohjaat asiakkaasi huomion hinnasta hyötyihin?
- Miten hyödynnät arvon ankkurointia hinnoittelussasi?
- Miten paketoit arvon asiakkaan koon tai liiketoiminnan kypsyystason mukaisiin kokonaisuuksiin?
- Miten dollarisoit palvelusi koemyynnissä tai pilotoinnissa?
- Miten rakennat dollarisaatiosta bisneksesi kilpailuedun?
- Miltä näyttää hyvä dollarisaatio ja miten sellainen rakennetaan?
–
Oman palvelukonttorin rakentaminen

Mihin kysymyksiin vastaamme?
- Miten testaat uuden tai päivitetyn palvelun houkuttelevuuden asiakaskunnassasi?
- Miten pidät palvelukehityksen riskit pieninä?
- Miten viet palvelusi myyntiin nopeasti?
- Miten tuet omaa organisaatiotasi uuden palvelun toimituksessa?
- Miten autat asiakastasi muuttamaan toimintatapojaan?
- Miten varmistat palvelusi jatkuvan kehittymisen?
- Miten todennat palvelullesi asetetut strategiset ja operatiiviset tavoitteet?
- Miten kehität ratkaisumyynnin osaamista?
–
Asiakkuudenhallinnan valmennus

Mihin kysymyksiin vastaamme?
- Miten vastaat asiakkaidesi odotuksiin?
- Miten luot oikeita odotuksia ja lunastat antamasi lupaukset?
- Millainen on hyvä asiakkuudenhallintamalli?
- Miten rakennat omaan liiketoimintaympäristöösi sopivan mallin?
- Mitä asiakkuudenhallinta edellyttää palvelutuotannoltasi ja myynniltäsi?
- Miten luot yhteiset asiakkuuden pelisäännöt asiakkaan kanssa?
- Mikä on OKR-malli ja miten hyödyt sen opeista?
–
Koulutuspaketit ja hinnat


