Myyntisaamisia on vaikea seurata ja ennustaa, kun tilausten, laskutuksen ja perinnän tietoja pitää yhdistellä useista järjestelmistä. Kun työvälineet eivät ole yhdessä paikassa, on kokonaisuutta vaikea optimoida. Jaicom tarjoaa kokonaisvaltaista asiakkaiden tarpeisiin räätälöityä laskutus- ja maksuliikennepalvelua sekä perintäpalveluita.
Kalmar, part of Cargotec, has signed the first-ever Kalmar Parts Care agreement with Indonesian shipping operator PT Meratus Line. The contract was signed in April 2017 and the spare part deliveries will commence in June 2017.
Nesteen uusi LubeService Online on automatisoitu palvelu, jonka avulla voidaan mitata voiteluöljyn kuntoa kriittisissä laitteissa vuorokauden ympäri.
Bad data kills customer experience, employee productivity and process reliability. Bad data kills analytics as well: no matter how fancy your real-time visualization tools are, if the data you are staring at is bad, the results won’t shine.
Tutkimuksen mukaan jopa 66 prosenttia asiakkaista suosittelisi kauppakeskusta saniteettitilojen siisteyden perusteella. Naiset muistavat puhtaat saniteettitilat miehiä paremmin. Jumbossa otetaan käyttöön ensimmäisenä Suomessa älyteknologiaa, jolla voidaan tehostaa siivousta ja mitata asiakastyytyväisyyttä myös WC-tiloissa.
Erityisesti pienten ja keskisuurten yritysten rahoitushaasteet ja huoli toimittajayritysten toimintaedellytyksistä ovat herättäneet ostajaorganisaatioiden kiinnostuksen turvata toimitusketjun hyvinvointia toimittajarahoituksen avulla. OpusCapitan toimittajarahoitusratkaisu toimii sekä ostajan että toimittajan hyödyksi ja turvaa molempien yritysten kilpailukykyä ja tulevaa kasvua – ja antaa piristysruiskeen koko markkinalle.
Nixu laajentaa strategiansa mukaisesti jatkuvien, skaalautuvien palveluidensa tarjoamaa käynnistämällä Nixu Cyber Defense Center -palvelun. Cyber Defense Center on teknologia-pohjainen palvelukokonaisuus, joka tuottaa Nixun asiakkaille digitaalisen ympäristön reaaliaikaista valvontaa ja tietomurtojen tutkintaa sekä muodostaa tilannekuvan organisaation verkkopalveluihin kohdistuvista uhista.
Energia Ohjain -asiantuntijapalvelu auttaa Grandlundin asiakkaita parantamaan kiinteistöjen energiatehokkuutta sekä saavuttamaan merkittäviä säästöjä kiinteistön ylläpidossa.